7 Σεπ 2008

οι 4 καλογριες....

4 καλόγριες από ένα μοναστήρι ψηλά στο βουνό αποφασίζουν να το σκάσουν ένα βράδι και να κατέβουν στην πόλη για να μάθουν πως διασκεδάζουν οι θνητοί .
Παίρνουν ένα βράδυ το τζιπ και την κάνουν για την πόλη . Επιστρέφοντας στο μοναστήρι ξημερώματα σε μια στροφή στο βουνό φεύγει το τζιπ από τον δρόμο, και πέφτουν σε γκρεμό και σκοτώνονται .
Και οι τέσσερις μαζί βρίσκονται στην πόρτα του παραδείσου με τον Αγ. Πέτρο να τις καλωσορίζει
Καλημέρα αδελφές λέει
-Η διαδικασία είναι απλή. Μπείτε η μία πίσω από την άλλη και θα απαντάτε ειλικρινά σε ότι σας ερωτώ.
Τι κακό έχεις κάνει λέει στην πρώτη
Αυτή σκύβει το κεφάλι και λέει χαμηλόφωνα .
-Εγώ Άγιε με την άκρη του δακτύλου μου ακούμπησα ένα ………ανδρικό μόριο
-Δεν είναι τίποτα αυτό τις απαντά . Ξέπλυνε το δάκτυλο σου τρις φορές και πέρνα τις λέει δείχνοντας μία λεκάνη με αγιασμό.
-Εσύ τι κακό έχεις κάνει λέει στην δεύτερη
Κοκκινίζει η δεύτερη και λέει
- Εγώ Άγιε έπιασα…………..ένα ανδρικό μόριο
Δεν είναι τίποτα αυτό τις απαντά . Ξέπλυνε την παλάμη σου τρις φορές και πέρνα τις λέει δείχνοντας την λεκάνη με τον αγιασμό.
- Εσύ τι κακό έχεις κάνει λέει στην τρίτη
- Εγώ , εγώ άγιε να πω πρώτη λέει η τέταρτη
- Με την σειρά σου αδελφή λέει ο άγιος
- Δώσε μου να κάνω γαργάρες γιατί η άλλη θα πλύνει τον κ…ο της

Δεν υπάρχουν σχόλια: