20 Μαΐ 2008

ΕΙΜΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ!ΕΙΜΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ!ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!!!


Στο πλευρό μιας δασκάλας ελληνικής καταγωγής, που απολύθηκε επειδή φωτογραφήθηκε γυμνή μαζί με το σύζυγό της για γυναικείο περιοδικό, είναι εκατοντάδες γονείς, τα παιδιά των οποίων φοιτούν στο σχολείο που εργαζόταν.

Η Λιν Τζιόλα, δασκάλα στο δημοτικό σχολείο Naraweena της Νέας Νότιας Ουαλίας φωτογραφήθηκε γυμνή μαζί με το σύζυγό της Αντώνιο για το περιοδικό Cleo. To εν λόγω περιοδικό φωτογράφησε συνολικά δέκα ζευγάρια γυμνά. Οι φωτογραφίες τους, μαζί με απαντήσεις σε καθαρά προσωπικές ερωτήσεις, δημοσιεύθηκαν σε ειδικό ένθετο του περιοδικού που ήταν σφραγισμένο.

Αυτό δεν εμπόδισε τον διευθυντή του σχολείου να την απολύσει με αποτέλεσμα να αντιδράσουν οι γονείς των μαθητών της και να προκληθούν πολλές συζητήσεις στα αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης.

Κάπου σαράντα γονείς υπέγραψαν υπόμνημα με το οποίο ζητούν την ανάκληση της απόλυσης αλλά το υπουργείο Παιδείας της Νέας Νότιας Ουαλίας παραμένει ανένδοτο με αποτέλεσμα η Τζιόλα να προσφύγει στη δικαιοσύνη.

Η όμορφη 24χρονη δασκάλα, που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στο σχολείο της, μήνυσε το υπουργείο και διεκδικεί αποζημίωση.

"Η κα Τζιόλα", αναφέρει το υπόμνημα των γονέων, είναι μια ικανότατη δασκάλα και δημοφιλέστατη μεταξύ μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών". Η ίδια η δασκάλα δήλωσε πως έπαθε σοκ όταν πληροφορήθηκε την απόλυσή της.

"Ήταν μια φωτογράφιση καλού γούστου. Πέραν αυτού όμως ποτέ δεν μετέφερα στο σχολείο την ιδιωτική μου ζωή. Θα το καταλάβαινα αν δίδασκα σε γυμνάσιο ή λύκειο. Όμως είμαι δασκάλα δημοτικού και η φωτογραφία δημοσιεύθηκε σε γυναικείο περιοδικό".



(Πηγή: ΑΠΕ)




Δεν υπάρχουν σχόλια: